Умови повернення

Умови обміну та повернення товару належної якості

На товарі не повинно бути слідів експлуатації , повинні бути збережені його упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійний талон, інструкція з експлуатації).
кщо до товару було додано подарунок , він повинен бути переданий разом з товаром , при цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації , повинен бути збережений його товарний вигляд , споживчі властивості , пломби , а також фабричне (рідна) упаковки.
Не підлягають обміну та поверненню товари належної якості, якщо вони можуть бути використані тільки особою, яка його купує: предмети санітарії та гігієни (у тому числі електробритви, електричні зубні щітки, масажери і т.д.), полімерні вироби, що контактують з їжею, товари побутової хімії, товари в одноразовій упаковці та ін..Обміняти придбаний товар належної якості Ви можете на аналогічний товар тієї ж вартості або на іншу модель, доплативши магазину різницю в ціні.
У разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги в розмірі 50 гривень.

Умови обміну та повернення товару неналежної якості

Заміна або повернення товару з виявленим в процесі експлуатації прихованим виробничими дефектом (істотним недоліком) проводиться на підставах і в терміни, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів".
У разі виникнення проблем з товаром, по-перше, переконайтеся, що Ви повністю ознайомилися з інструкцією по експлуатації товару. Зазвичай в кінці інструкції є розділ, що описує типові проблеми та шляхи їх вирішення власними силами.
Для обміну товару неналежної якості необхідна наявність висновку авторизованого сервісного центру (номери телефонів та адресу вказуються в гарантійному талоні). На підставі даного висновку на Вашу вимогу ми обміняємо цей товар на аналогічний або повернемо сплачені за нього гроші.
У разі, якщо в результаті експертизи товару встановлено, що його недоліки виникли з вини Покупця, закон передбачає зобов'язати Покупця відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи.
Зверніть увагу, що доставку малогабаритного (до 5 кг) товару до сервісного центру і назад повинен здійснити Покупець .

Повернення або обмін товарів неналежної якості здійснюється безкоштовно.

Яндекс.Метрика