Програма Скринька

Послуга «Скринька» надається клієнтам NOVUS за умови придбання будь-яких товарів в магазинах NOVUS.

Послуга «Скринька» може бути активована одним із наступних способів:

  • за усним зверненням Учасника на Інфо-касу в будь-якому магазині NOVUS;

  • за усною заявою в Центр Підтримки Покупців NOVUS за умови наявності активної бонусної Картки;

  • в персональному кабінеті користувача MY.NOVUS.com.ua.

За замовчуванням, на Картці клієнта NOVUS, Послуга «Скринька» діє за бажанням клієнта, що потребує його згоди на зарахування решти на Рахунок клієнта NOVUS.
 

Вартість Послуги визначається автоматично, виходячи із суми чеку та за наявності решти у розмірі до 1,00 грн, та не може перевищувати вказану суму.
 

Зарахування на Картку NOVUS решти відбувається лише у розмірі дрібної решти визначеною сумою чеку – клієнт NOVUS не може обрати самостійно суму решти, яка буде зарахована на картку.


Зараховані в результаті придбання Послуги бонуси, клієнт NOVUS може використати для часткового або повного розрахунку за товари на загальних умовах програми лояльності NOVUS. При розрахунку бонусами, касир знімає вказану клієнтом NOVUS суму бонусів, що не перевищує поточний залишок на Картці.
 

Якщо з технічних причин (відсутність зв’язку із сервером тощо) бонуси не можуть бути зараховані в режимі «он-лайн», то вони нараховуються автоматично в режимі «оф-лайн», як тільки відновлюється робота каси.
 

Бонуси, що були зараховані на Картку клієнта NOVUS в результаті придбання Послуги не підлягають поверненню готівковими або іншими коштами.

Ну суму придбання Послуги на Картку не нараховуються бонуси за загальними умовами Програми лояльності NOVUS.

Яндекс.Метрика