Основні положення програми лояльності

Картки клієнта NOVUS діють в усіх магазинах мережі NOVUS. Накопичені бонуси покупець може використати для часткового або повного розрахунку за товари.

При поверненні товару, за який були нараховані бонуси, сума нарахованих бонусів знімається з рахунку покупця. Бонуси, якими було сплачено за повернений товар – перераховуються на картку споживача.

Програма лояльності не передбачає знижок на товари, на які державою встановлені мінімальні індикативні ціни. Максимальна знижка на такі товари може бути такою, що не перевищує мінімальну вартість товару за державними вимогами.

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів» від 22.09.2012, в умови Програми лояльності внесені зміни з врахуванням прийнятого Закону:

- на товари, які відносяться до тютюнових виробів не нараховуються бонуси;

- також покупець не має можливості отримати знижку при придбанні вищезазначеної продукції.

Активація картки клієнта проводиться протягом 3 робочих днів. Обробка персональних даних, за умови їх внесення в анкету, проводиться протягом 14 робочих днів після отримання картки покупцем. Накопичення бонусів відбувається починаючи з першої покупки з використанням бонусної картки NOVUS. Розрахунок бонусами можливий лише активною карткою.

Компанія залишає за собою право змінювати умови програми лояльності. Попереднє повідомлення учасників програми про зміни умов – не обов’язкове.

Працівник мережі NOVUS, що здійснює розрахунок із покупцем, має право відмовити заявникові в участі у програмі у випадку відсутності технічної або іншої можливості для цього на момент звернення.

Компанія NOVUS не несе відповідальності за несанкціоноване використання картки клієнта.

Компанія залишає за собою право призупинити або припинити участь в програмі будь-якого її учасника без попереднього повідомлення шляхом блокування картки.

Якщо картка NOVUS втрачена

Якщо власник картки виявив втрату картки, необхідно звернутися в будь-який магазин мережі NOVUS та заповнити заяву, в якій вказується старий номер картки (втраченої) та персональні дані власника картки.

Нова картка видається споживачу за вартістю, встановленою в магазинах NOVUS на момент звернення споживача.

При цьому стара (втрачена) картка блокується протягом двох робочих днів, а залишок бонусів переноситься на нову (видану) картку протягом 5 робочих днів.

Якщо споживач не пам’ятає номера старої (втраченої) картки, він може знайти дану інформацію в будь-якому чеку, в якому він використовував картку NOVUS, або звернутися в будь-який магазин мережі NOVUS на Інфо-касу або до Старшого касиру, із запитом знайти картку NOVUS в базі даних споживачів, за умови, якщо при придбанні картки, заявник заповнив анкету із достовірними персональними даними.

Усі картки, які були забути клієнтом на касі в магазинах NOVUS, передаються на Інфо-касу або Старшому касиру на зберігання. Такі картки зберігаються в магазині протягом 1 календарного місяця. Картки, які були забуті на касах – блокуються та не можливі у використанні.

Клієнт, протягом 1 місяця може звернутися в магазин NOVUS на Інфо-касу або до Старшого касиру з проханням перевірити – чи не залишав він свою карту саме на цьому магазині. Якщо картка знаходиться на магазині, в який звернувся клієнт, тоді касир перевіряє картку на персоналізацію, та активую її.

Всі картки, які не були заявлені протягом 1 місяця – утилізуються. Відповідно, всі бонуси за такими картками – анулюються. Дані картки відновленню не підлягають. Видача нової картки клієнту, проводиться на загальних умовах, а не за причиною втрати картки.

Яндекс.Метрика