Програма лояльності

Умови програми лояльності

Мережа магазинів NOVUS піклується про своїх покупців. Для постійних клієнтів NOVUS діє унікальна програма лояльності, що надає суттєві переваги при здійсненні покупок.

Які переваги надає програма лояльності NOVUS?

 гарантований бонус 1% від суми чеку*

гарантований бонус 1% від суми чеку*бонус 5%* до дня Вашого народження протягом 14 днів

(7 днів до дати народження та 7 днів після дати народження, включаючи день народження)

бонуси до 30% на окремі групи товарів з карткою NOVUS.

* бонуси нараховуються на суму чеку за вирахування всіх діючих знижок та оплати бонусами.

Як приєднатися до клубу постійних покупців NOVUS?

Необхідно придбати та активувати картку клієнта NOVUS.

Картку можна отримати в кожному магазині мережі NOVUS.

Умови придбання картки запитуйте на Інфо-касах або у касира на касі в будь-якому магазині NOVUS.

Для активації картки необхідно заповнити анкету та повернути її касиру в магазині.

Що таке бонус?

Бонуси – це можливість заощаджувати на покупках у мережі NOVUS.

При здійсненні покупок, споживач може розраховуватися накопиченими бонусами, а не коштами.

Накопичені бонуси не виплачуються споживачу готівкою.

При розрахунку за кожну покупку, споживач може використати суму бонусів при оплаті товару, що не перебільшує залишок на картці. При цьому, вартість товару у чеку не може біти меншою, ніж:

-        для вагового товару – 0,01грн. за кожні 100г товару

-        для штучного товару – 0,01грн за 1шт.

 Як отримувати бонуси

Програма лояльності покупців діє для всіх власників карток мережі NOVUS.

При здійсненні покупок з карткою NOVUS, на особистий рахунок покупця нараховуються бонуси у розмірі 1% від суми чеку* за кожну здійснену покупку.

Подарунком до Дня Народження власника картки NOVUS є нарахування бонусів у розмірі 5%, замість 1%, за кожну покупку протягом 14 днів.

* бонуси нараховуються на суму чеку за вирахування всіх діючих знижок та оплати бонусами.

Як користуватись карткою NOVUS

При здійсненні покупок в магазині NOVUS необхідно пред’явити картку клієнта NOVUS касиру до початку сканування товару. При розрахунку бонусами, касир знімає вказану покупцем суму бонусів, що не перевищує поточний залишок на картці. Все операції по нарахуванню та розрахунку бонусами відображаються у фіскальному чеку.

Для отримання бонусів на Картку Учасник повинен використовувати на касі безпосередньо Картку, а не електронні носії (смартфони, планшети тощо) чи паперові копії Карток.

Для клієнтів NOVUS діє Центр Підтримки Покупців NOVUS

0 800 601 729

Програма Скринька

Послуга «Скринька» надається клієнтам NOVUS за умови придбання будь-яких товарів в магазинах NOVUS.

Послуга «Скринька» може бути активована одним із наступних способів:

  • за усним зверненням Учасника на Інфо-касу в будь-якому магазині NOVUS;

  • за усною заявою в Центр Підтримки Покупців NOVUS за умови наявності активної бонусної Картки;

  • в персональному кабінеті користувача MY.NOVUS.com.ua.

За замовчуванням, на Картці клієнта NOVUS, Послуга «Скринька» діє за бажанням клієнта, що потребує його згоди на зарахування решти на Рахунок клієнта NOVUS.
 

Вартість Послуги визначається автоматично, виходячи із суми чеку та за наявності решти у розмірі до 1,00 грн, та не може перевищувати вказану суму.
 

Зарахування на Картку NOVUS решти відбувається лише у розмірі дрібної решти визначеною сумою чеку – клієнт NOVUS не може обрати самостійно суму решти, яка буде зарахована на картку.


Зараховані в результаті придбання Послуги бонуси, клієнт NOVUS може використати для часткового або повного розрахунку за товари на загальних умовах програми лояльності NOVUS. При розрахунку бонусами, касир знімає вказану клієнтом NOVUS суму бонусів, що не перевищує поточний залишок на Картці.
 

Якщо з технічних причин (відсутність зв’язку із сервером тощо) бонуси не можуть бути зараховані в режимі «он-лайн», то вони нараховуються автоматично в режимі «оф-лайн», як тільки відновлюється робота каси.
 

Бонуси, що були зараховані на Картку клієнта NOVUS в результаті придбання Послуги не підлягають поверненню готівковими або іншими коштами.

Ну суму придбання Послуги на Картку не нараховуються бонуси за загальними умовами Програми лояльності NOVUS.

Мобільний додаток CardKit для клієнтів NOVUS

Період дії з: 15.07.2015.

Супермаркети, в яких приймається до обслуговування віртуальна карта NOVUS:

  • Київ, Броварський пр-т, 17
  • Київ, вул. Хоткевича Гната, 1-А
  • Буча, вул. Київо-Мироцька, 104-Д
  • Вишневе, вул. Святошинська, 28-A
  • Київ, пр-т Лобановського Валерія, 4-Д
  • Київ, вул. Святошинська, 3
  • Київ, вул. Львівська, 17
  • Бровари, вул. Київска, 253
  • Київ, пр-т Оболонський, 1-б, ТЦ «Дрім Таун 1»
  • Київ, вул. Ломоносова, 73-А
  • Київ, вул. Воскресенська, 14-А
  • Київ, вул. Регенераторна, 4-А
  • Київ, вул. Дніпровська Набережна 17-А
  • Київ, пр-т Григоренко, 18
  • Київ, пр-т Дружби народів, 16-А
  • Київ, вул. Декабристів, 3
  • Київ, вул. Софії Русової 1-А

Встановивши додаток CardKit з Google Play або App Store на мобільний пристрій, клієнт може:

  • отримати * віртуальну бонусну карту NOVUS (* - отримання віртуальної бонусної картки NOVUS передбачає формування QR-коду в додатку, який буде ідентифікувати клієнта на касі при здійсненні покупки. Така карта не випускається фізично в пластиковому вигляді і доступна до використання тільки при використанні програми CardKit .)
  • зареєструвати існуючу ** бонусну карту NOVUS (** - існуюча бонусна карта NOVUS може бути використана як через додаток CardKit, так і при безпосередньому скануванні пластикової карти на касі (у всіх магазинах NOVUS).

При покупці в зазначених магазинах - QR-код сканується на спеціальному пристрої на касі:

  • бонуси використовуються згідно умов програми лояльності NOVUS;
  • інформація щодо бонусів відображається в персональному кабінеті my.novus.com.ua.

Додаткові умови:

  • нова карта в додатку CardKit не випускається фізично - вона доступна тільки в додатку CardKit;
  • комісія за здійсненні транзакції через мобільний додаток з клієнтів не здійснюється.

Дізнатися більше: novus.cardkit.net

Подарункові сертифікати

 

Сертифікати діють в усіх магазинах NOVUS, окрім м. Миколаїв та м. Севастополь.

ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ подарункових сертифікатів

Придбати подарункові сертифікати можна в будь-якому магазині NOVUS на Інфо-касі або замовити на сайті GiftMall

 

 

Подарунковий сертифікат

Основні положення програми лояльності

Картки клієнта NOVUS діють в усіх магазинах мережі NOVUS. Накопичені бонуси покупець може використати для часткового або повного розрахунку за товари.

При поверненні товару, за який були нараховані бонуси, сума нарахованих бонусів знімається з рахунку покупця. Бонуси, якими було сплачено за повернений товар – перераховуються на картку споживача.

Програма лояльності не передбачає знижок на товари, на які державою встановлені мінімальні індикативні ціни. Максимальна знижка на такі товари може бути такою, що не перевищує мінімальну вартість товару за державними вимогами.

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів» від 22.09.2012, в умови Програми лояльності внесені зміни з врахуванням прийнятого Закону:

- на товари, які відносяться до тютюнових виробів не нараховуються бонуси;

- також покупець не має можливості отримати знижку при придбанні вищезазначеної продукції.

Активація картки клієнта проводиться протягом 3 робочих днів. Обробка персональних даних, за умови їх внесення в анкету, проводиться протягом 14 робочих днів після отримання картки покупцем. Накопичення бонусів відбувається починаючи з першої покупки з використанням бонусної картки NOVUS. Розрахунок бонусами можливий лише активною карткою.

Компанія залишає за собою право змінювати умови програми лояльності. Попереднє повідомлення учасників програми про зміни умов – не обов’язкове.

Працівник мережі NOVUS, що здійснює розрахунок із покупцем, має право відмовити заявникові в участі у програмі у випадку відсутності технічної або іншої можливості для цього на момент звернення.

Компанія NOVUS не несе відповідальності за несанкціоноване використання картки клієнта.

Компанія залишає за собою право призупинити або припинити участь в програмі будь-якого її учасника без попереднього повідомлення шляхом блокування картки.

Якщо картка NOVUS втрачена

Якщо власник картки виявив втрату картки, необхідно звернутися в будь-який магазин мережі NOVUS та заповнити заяву, в якій вказується старий номер картки (втраченої) та персональні дані власника картки.

Нова картка видається споживачу за вартістю, встановленою в магазинах NOVUS на момент звернення споживача.

При цьому стара (втрачена) картка блокується протягом двох робочих днів, а залишок бонусів переноситься на нову (видану) картку протягом 5 робочих днів.

Якщо споживач не пам’ятає номера старої (втраченої) картки, він може знайти дану інформацію в будь-якому чеку, в якому він використовував картку NOVUS, або звернутися в будь-який магазин мережі NOVUS на Інфо-касу або до Старшого касиру, із запитом знайти картку NOVUS в базі даних споживачів, за умови, якщо при придбанні картки, заявник заповнив анкету із достовірними персональними даними.

Усі картки, які були забути клієнтом на касі в магазинах NOVUS, передаються на Інфо-касу або Старшому касиру на зберігання. Такі картки зберігаються в магазині протягом 1 календарного місяця. Картки, які були забуті на касах – блокуються та не можливі у використанні.

Клієнт, протягом 1 місяця може звернутися в магазин NOVUS на Інфо-касу або до Старшого касиру з проханням перевірити – чи не залишав він свою карту саме на цьому магазині. Якщо картка знаходиться на магазині, в який звернувся клієнт, тоді касир перевіряє картку на персоналізацію, та активую її.

Всі картки, які не були заявлені протягом 1 місяця – утилізуються. Відповідно, всі бонуси за такими картками – анулюються. Дані картки відновленню не підлягають. Видача нової картки клієнту, проводиться на загальних умовах, а не за причиною втрати картки.

Термін дії бонусів

Бонусна картка NOVUS не має обмежень по строку використання самої картки (діє до моменту припинення програми лояльності NOVUS).

  • Якщо протягом календарного року (з 1 жовтня минулого року по 30 вересня поточного року) по картці NOVUS клієнтом не було здійснено жодної операції нарахування або розрахунку бонусами, то така картка прирівнюється до втраченої та блокується.
  • Заблокована картка NOVUS відключається від програми лояльності NOVUS та не може бути використана при здійсненні покупок клієнтом мережі NOVUS.
  • Повторне активування заблокованих карток NOVUS можливе протягом одного календарного місяця (жовтня поточного року) з моменту блокування та відбувається за заявою власника картки за вартістю, встановленою в магазинах NOVUS на момент звернення споживача.
  • Якщо протягом одного календарного місяця (жовтня поточного року) власник картки не звернувся до будь-якого магазину NOVUS, залишок накопичених на заблокованій картці бонусів анулюється
  • Бонуси, які були списані по заблокованій картці відновленню не підлягають.
  • Накопичені бонуси діють протягом одного календарного року.
  • Залишок бонусів за карткою фіксується станом на 01 січня наступного року. Всі не витрачені протягом січня наступного року бонуси, що були накопичені протягом попереднього періоду - автоматично списуються з рахунку клієнта 1 лютого (дана умова розпочинає свою дію з 01.02.2014р.).
  • Бонуси, що були накопичені протягом січня нового періоду, діють до 1-го лютого наступного року.

Конфіденційність та законність

Заповнюючи анкету для участі в програмі лояльності мережі NOVUS, яка містить персональні дані, покупець надає однозначну згоду з умовами програми лояльності мережі NOVUS і можливістю зберігати, обробляти, використовувати персональні дані покупця і передавати їх третім особам, якщо це не суперечить Закону «Про захист персональних даних».

Покупець має право :

  • знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані;
  • отримувати інформацію про третіх осіб, яким можуть бути передані його дані;
  • мати доступ до своїх персональних даних та їх захист від незаконної обробки;
  • отримувати не пізніше, ніж за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, які передбачені законом , відповідь на те , чи зберігаються його персональні даних у відповідній базі персональних даних , а також отримувати зміст його персональних даних , які знаходяться на зберіганні;
  • пред'являти обґрунтовану вимогу , щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким власником чи розпорядником даної бази, якщо ці дані обробляють незаконно чи є недостовірними;
  • та інші права, встановлені Законом «Про захист персональних даних».

Отримання, обробка чи використання персональних даних покупців  надає мережі NOVUS можливість удосконалити програму лояльності на підставі вивчення споживчого попиту, проводити різноманітні маркетингові та рекламні заходи , надавати ще більше переваг постійним покупцям мережі NOVUS.

Компанія NOVUS не несе відповідальності за недостовірність зазначеної в анкеті клієнтом інформації щодо його персональних даних, а також даних, які не підтверджені підписом клієнта в анкеті.

Всі права та обов'язки сторін визначені в Законі України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 - VI.

Картка Professional Club

Бонусна картка Professional Club надає більше переваг для лояльних покупців магазинів NOVUS у вигляді додаткових бонусів при здійсненні покупки.
 
Якщо клієнт протягом поточного місяця зробив покупки на загальну суму чеків від 10 000 грн. до 20 000 грн, то на особистий рахунок покупця зараховуються додаткові бонуси, які складають в сумі 5%, замість стандартних 1%.
 
Якщо клієнт протягом поточного місяця зробив покупки на загальну суму чеків від 20 000 грн. до 30 000 грн., то на особистий рахунок покупця зараховуються додаткові бонуси, які складають в сумі 7%, замість стандартних 1%.
 
Якщо клієнт протягом поточного місяця зробив покупки на загальну суму чеків більш 30 000 грн., то на особистий рахунок покупця зараховуються додаткові бонуси, які складають в сумі 10%, замість стандартних 1%.
 
Зарахування додаткових бонусів відбувається одноразово протягом 10 днів наступного за звітним місяця. 
 
Якщо сума чеків за місяць становить менше 10 000 грн. додаткові бонуси не зараховуються і картка діє, як звичайна бонусна картка.

Реєстрація бонусної картки в Персональному кабінеті

Зареєструвати картку можна безпосередньо на сайті my.novus.com.ua, скориставшись віконцем «Активувати».
Після отримання sms-повідомлення з паролем, скористатися віконцем «Увійти».

Також зареєструвати бонусну картку NOVUS можна через sms-повідомлення:
Крок 1. Відправляй sms-повідомлення з номером картки (6 або 7 цифр) на номер 507, та отримуй пароль до персонального кабінету на сайті my.novus.com.ua
Крок 2. На сайті my.novus.com.ua необхідно скористатися вікном “Увійти” для входу в кабінет.

Додаткова інформація:
Послуга тільки для повнолітніх абонентів всіх національних GSM операторів України.
Вартість відправки SMS на номер 507 для абонентів мережі ПрАТ "Київстар" складає 0,50грн., ПрАТ "МТС Україна» (МТС та Vodafone) складає 0,60грн., ТОВ "лайфселл" складає 0,66грн. Тариф вказано з ПДВ без ПФ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ.

Технічна підтримка: 0(800)601729 у будні з 9-00 до 18-00
Організатор: ТОВ "НОВУС УКРАЇНА", 04073, Київ, пр. Московський, 26, 3-й поверх.

Інформація для власників Картки киянина

Для власників Картки киянина, в мережі магазинів NOVUS є можливість отримати безкоштовно* бонусну картку NOVUS. Для отримання бонусної картки NOVUS, необхідно звернутися на Інфо-касу та пред’явити Картку Киянина.

* під «безкоштовно» мається на увазі покупка картки за 0,01грн.

Яндекс.Метрика