Українці переходять на європейську модель покупок

Гіпермаркети більш популярні в Україні, ніж маленькі магазини біля будинку - таку тенденцію відзначила мережа NOVUS, коли провела чергові дослідження продажів і опитування думки своїх покупців. За результатами 6 місяців 2014 року кількість покупців форматів сучасної торгівлі (гіпермаркети, супермаркети) збільшилася на 6% у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року. Найбільшими темпами зростає кількість покупців саме в гіпермаркетах (+ 18%).

Що відрізняє гіпермаркет від простого магазину - це, звичайно ж, великий вибір і асортимент не тільки продуктових категорій. Тенденції сьогоднішнього дня - все робити швидко, не витрачати багато часу на дорогу або, наприклад, пошуки товару в залі. Якщо люди вже вибираються у великий магазин, то хочуть отримати максимум від проведеного там часу - поєднати покупки і відпочинок. Як європейська мережа, NOVUS давно підтримує формат великих магазинів в Україні і має вже 2 гіпермаркети. Нагадаємо, що у грудні 2013 року в столиці успішно відбулося відкриття гіпермаркету NOVUS, який знаходиться в Солом'янському районі Києва - на проспекті Червонозоряний, 4-Д.

Варто відзначити, що за даними проведеного дослідження, більша частина людей робить свої покупки по п'ятницях. Українці обирають місце для проведених кількох годин за такими основними критеріями: зручна транспортна розв'язка, наявність парковки, комфорт, великий асортимент і приємне обслуговування. Також багато людей відзначали, що їм дуже важливо, щоб у гіпермаркеті було місце для швидкого харчування, де можна недорого перекусити з усією родиною.

«Відкриваючи гіпермаркет на Червонозоряному проспекті, ми дуже ретельно все продумували. До складу комплексу входять два великих паркінги для автомобілів (наземний і підземний), що завжди дозволить сховатися від дощу, снігопаду і збереже час, кілька приємних ресторанів, фреш і пив-бар, нічний клуб, магазини ювелірних виробів і посуду. Також пропонуються такі ключові послуги - банк, аптека, хімчистка і навіть зоомагазин. Одним із ноу-хау гіпермаркету стала коптильня, де свіже м'ясо і рибу коптять натуральним димом із гілочок вільхи. Усі охочі можуть побачити технологічний процес виробництва копчень, оцінити аромат копченого м'яса, птиці та риби, і на місці придбати свіжоприготовлену шинку, буженину, балик, окіст, камбалу або скумбрію», - розповідає Олексій Панасенко, операційний директор ТОВ «НОВУС УКРАЇНА».

Європейська філософія мережі NOVUS акцентує увагу на високоякісній продукції, яку продає і виробляє сама. Адже сучасна людина хоче вкладати гроші в якість: якість свого життя, якісні продукти, якісний сервіс. Гіпермаркет NOVUS на Севастопольській площі вже став одним із ключових місць покупок киян завдяки своєму комфорту, гарному сервісу, широкому вибору товарів і зручному місцю розташування. Погодьтеся, що не скрізь в центрі міста можна знайти таку кількість найменувань різноманітних товарів. Набагато зручніше прийти в одне місце і купити все, що потрібно, ніж відвідувати кілька магазинів у пошуках улюблених продуктів.

Яндекс.Метрика