www.comments.ua

У столиці відкрився перший гіпермаркет Novus

Найбільший гіпермаркет Novus, що відкрився в суботу на проспекті Бажана, - відмінний приклад реалізації європейської концепції рітейлу в Україні.

Новий гіпермаркет являє собою найпрогресивніший магазин торгової мережі. На 10 000 кв. м свого нового торгового центру компанія BT Invest (управляє торговельною мережею Novus) зуміла об'єднати більшість сервісів для покупців. Більше половини всього простору ТЦ - майже 6000 кв. м. - займає торговий зал продуктового гіпермаркету Novus. Все інше - орендна зона, яка представляє собою додатковий сервіс і зручність при відвідуванні магазину. Зручні під'їзди до магазину, та розташування магазину дозволяє дістатися сюди з будь-якої точки столиці за 20-30 хвилин.

Концепція гіпермаркету орієнтована на забезпечення комфорту покупця і повністю розроблена в ключі customer friendly. В основі стратегічного підоходу Novus –  відкриття в Україні нових магазинів європейського типу. При цьому під поняттям «європейський» компанія має на увазі абсолютну якість у всьому – від використаних будматеріалів, технологій і торгового устаткування до пропонованих товарів і послуг.

Будівництво супермаркетів Novus за стандартами торгової мережі дозволяє досягти високої якості вже на початковій стадії (не адаптуючи під магазин інше приміщення ). А продукція постачальників, перед тим  як потрапити на полиці, проходить ретельний відбір. Частина товару постачальники імпортують на український ринок ексклюзивно для мережі «Новус». Але, мабуть, найбільш  унікальна  « фішка» магазинів Novus - високорозвинене власне виробництво. Готова продукція, яка виготовляється безпосередньо в магазині зі свіжих інгредієнтів за домашніми рецептами  гарантує покупцям смачні та  якісні обіди, вечері і економію часу.

Гордість компанії – власна пекарня, м'ясні цехи, кулінарія, –   присутні у всіх її магазинах. У новому гіпермаркеті покупці також зможуть вибрати собі до смаку товар з широкого асортименту власної продукції Novus.

Асортимент власної продукції Novus в новому гіпермаркеті налічує кілька тисяч свіжих готових страв, у тому числі унікальна продукція, - копчені м'ясні та рибні вироби, виготовлені в торговому залі (в коптильні відкритого типу) на очах у покупців.

Як зазначає генеральний директор ТОВ «Новус Україна» Ігор Ланда, перший в Україні гіпермаркет демонструє головну ідею НОВУС - інвестувати в покупця: його здоров'я, комфорт, економію часу і задоволення від відвідування магазину. «Ми ламаємо український стереотип: якщо в магазині чисто і красиво, значить там дорого. Наші товари доступні українським споживачам».

Яндекс.Метрика