У персональний кабінет MY.NOVUS додано інформацію по Екстра Бонусу

Ми раді повідомити, що тепер наш персональний кабінет став ще зручнішим для наших клієнтів. До вже існуючих функцій персонального кабінету додалася ще одна - аналітика по Екстра Бонусу.
 
Тепер кожен зможе побачити, які бонуси він отримав і за які товари. Такий доступ до даних спростить розуміння схеми нарахування бонусів і надасть можливість контролювати свої витрати.
 
Також ми можемо вже сміливо говорити, що перший місяць запуску Екстра Бонуса підтвердив зацікавленість серед наших клієнтів. Покупці вибирали певні категорії товарів, на які діяли спеціальні бонуси.
 
«Запуск ЕКСТРА БОНУСУ вже після першого тижня показав позитивну динаміку зростання категорій. Загальний середній чек збільшився на 6%, а середній чек задіяних категорії збільшився на 24%. На прикладі молочної продукції: середній чек цільової аудиторії в період акції виріс в середньому на 29%, після акції покупка в даній категорії цих же клієнтів збільшилася на 5% у порівнянні з періодом до акції. У день 1/3 клієнтів у даному сегменті брала участь в акції», - розповідає Іванна Зіміна, фахівець з управління лояльністю мережі NOVUS.
 
 
 
Яндекс.Метрика