NOVUS вивів нову лінійку ВТМ

Мережа супермаркетів NOVUS поповнила портфель брендів власних торгових марок ТМ «NOVUS».
 
Концепція і дизайн упаковки NOVUS розробив спільно з відомим брендинговим агентством "BelkaStrelka. Branding + production "(Київ). На відміну від уже відомої ВТМ першою ціни «MARKA PROMO», в якій витриманий єдиний шаблон оформлення упаковки, для моментальної впізнаваності продукту, упаковка товарів під брендом «NOVUS» більш емоційна, яскрава і різноманітна. У кожної групи товарів свій характерний стиль, відповідний якостям категорії, з акцентом на назві або зображенні продукту. «Нова торгова марка заснована на стратегічному позиціонуванні «NOVUS»: Якість тепер доступніше. Це означає, що до товарів даної марки компанія висуває підвищені вимоги з точки зору їх якості і споживчих властивостей, проте ціна буде в середньому на 10-20% нижче, ніж у аналогічних товарів відомих марок. Ми робимо такий продукт, який зможемо самі купувати собі і своїм близьким, тому сміливо його рекомендуємо і пропонуємо нашим покупцям», - розповідає Олена Бережна, керівник відділу ВТМ мережі NOVUS.
 
Першими товарами, які надійшли в роздрібний продаж під новою маркою стали крупи, сухофрукти, соняшникова олія, яйця, заморожені овочі і консервовані продукти. Якщо під брендом першої ціни випускалися товари тільки українських виробників, то під ТМ «NOVUS» будуть представлені й імпортні товари.
 
Постійність якості буде забезпечено регулярними тестами продукції та контролем над дотриманням технології виробництва. Кожен виробник проходить перевірку на відповідність високим стандартам якості і стабільності виробництва, а взаємовідносини з виробником будуються на принципах довгострокового стратегічного партнерства.
 
Яндекс.Метрика