NOVUS Вартий довіри. Довіряю як собі

​За всі ці роки NOVUS заслужив імідж сучасного, зручного, якісного європейського магазину.
 
Ми щороку удосконалювалися і дійсно відповідали нашому слогану - «Якість життя». Але час змінюється, вимоги покупців ростуть. Тепер замало бути зручним і чистим магазином, зараз покупець очікує більшого. І тому після досягнутого саме час перейти на новий рівень.
 
Наша команда з минулого року почала інтенсивно думати і запитувати у покупців, яким вони бачать свій улюблений магазин? Що вони хочуть в ньому знайти? Чого їм не вистачає в теперішніх магазинах?
Ми отримали дуже багато цікавих відповідей, ще провели багато досліджень нашої цільової аудиторії і дізналися багато нового.
Покупці звичайні люди, їм, як в житті, так і в магазині хочеться звичайних речей: затишку, турботи, відчувати себе в безпеці, радіти покупкою.
Наша мета зробити так, щоб покупець був впевнений у своєму виборі і довіряв нам. Довіряв як собі, адже наші основні цінності зараз - це, перш за все, турбота про наших покупців.
Для нас покупець - головний. Ми проживаємо досвід кожного, тому знаємо ті місця, на які слід звернути увагу і покращити їх.
Ми надійний партнер з міжнародним досвідом, чесний, стабільний, наш покупець може бути впевнений у нас на 100%. Довіряти як собі - для нашої команди - це не просто слова, а стиль роботи.
Ми ведемо бізнес за принципами прозорості, надійності і соціальної відповідальності, виконуємо обов'язки перед співробітниками, партнерами і покупцями.
Якщо говорити про місію NOVUS, то ми прагнемо зробити покупку зручною, доступною і корисною кожному відвідувачу.
 
Ми вже завоювали міцну надійну репутацію, наші покупці можуть нам сміливо довіряти, ми гарантуємо їм якісну продукцію і сервіс. Вони купують в наших магазинах товари, страви, замовляють їжу. Вони впевнені, що у нас все свіже, якісне, краще - і ми їм гарантуємо це.
 Наша репутація зобов'язує нас бути такими. Такими, щоб нам довіряли.
Довіряли як собі самому.


 
Яндекс.Метрика