NOVUS надає реальні знижки

У NOVUS стартує безпрецедентна соціальна програма. Мережа надає знижку -50% на найбільш необхідні товари для кожного. Програма діє протягом літа, одночасно діє знижка на 5 розповсюджених товарів, перелік товарів змінюється кожні два тижні.

Мережа супермаркетів NOVUS провела дослідження і отримала результати, що все більше людей стають залежними від матеріальних обставин. У цьому випадку NOVUS має підтримати своїх покупців і надати їм можливість відчувати себе вільними у виборі продуктів. Компанія проаналізувала досвід європейських продуктових мереж – як саме вони діяли у кризові часи. NOVUS має намір зберегти лояльність своїх покупців на довгі часи. Тому була обрана не комерційна, а винятково соціальна програма, яка не принесе прибутку зараз, але зміцнить відносини з покупцями у майбутньому.

Програма «Купуй три – на перший знижка» буде цікава кожному. М’ясо та овочі, бакалія та напої, дитяча та молочна продукція обов’язково будуть включені в перелік запропонованих товарів. Спеціалісти мережі проаналізували продажі і виділили «ТОП-100» товарів, на які і буде нараховуватися знижка. Одночасно в програмі представлені п’ять наборів по три товари, на один з яких знижка -50%. NOVUS підібрав набори таким чином, щоб вони сподобались усім: гурманам і мамам, родинам і холостякам, господиням і компаніям. Кожні два тижні по вівторках набори товарів будуть змінюватись. 

Дійсно унікальна для українського ринку програма NOVUS дозволить покупцям не відмовляти собі у звичних товарах. Особливо за умови нестабільної ситуації, коли необхідно ретельно планувати сімейний бюджет напередодні очікуваного літнього відпочинку.

«Європейський рівень обслуговування та якісні товари мають бути доступні кожному. NOVUS доводить це щодня. Цією програмою ми демонструємо, що бізнес не словами, а конкретними справами має допомагати споживачеві», - говорить генеральний директор ТОВ «НОВУС УКРАЇНА» Ігор Ланда.

«Ми націлені на те, щоб наші клієнти не відмовляли собі в улюблених товарах і продовжували купувати продукти, які вони звикли купувати щодня. Ми розуміємо, що така стратегія сприятиме нашим міцним стосункам зі споживачами. Тому сьогодні ми надаємо реальні знижки на найбільш необхідні товари», - коментує директор з маркетингу ТОВ «НОВУС УКРАЇНА» Єлизавета Власюк.

Європейська мережа супермаркетів NOVUS націлена дати споживачеві більше ніж він очікує – у сервісі та якості, в асортименті та атмосфері покупок.

Яндекс.Метрика