Гіперможливості в гіпермаркеті NOVUS

4 квітня 2015 о 10.00 відбулося відкриття найбільшого гіпермаркету NOVUS у місті Київ за адресою вул. Здолбунівська, 7Г.

Незважаючи на те, що роздрібна торгівля в Україні представлена майже всіма форматами - від ринків до дискаунтерів - все більша кількість споживачів обирає саме гіпермаркет.

     Головна перевага великоформатних магазинів - в їхній здатності запропонувати більш повний асортимент, широкий спектр непродовольчих товарів і додаткових послуг, що дозволяє рітейлерам задовольнити вибагливі запити споживачів. Наприклад, асортимент товарів у гіпермаркетах NOVUS сягає вже більше 50 000 найменувань. Окрім того, мережа постійно розвиває прямі імпортні поставки, задовольняючи потреби навіть найвибагливіших покупців. Вивчивши попит на ринку і проаналізувавши потреби своїх клієнтів, компанія взяла курс на будівництво гіпермаркетів. «Ми продовжуємо відкривати нові магазини, які стають краще і краще завдяки нашим чітким вимогам і стандартам у відборі персоналу, сучасному обладнанню та якості представлених товарів, - розповідає Ігор Ланда, генеральний директор ТОВ «НОВУС УКРАЇНА». - Наша компанія націлена на відкриття магазинів у форматі «гіпермаркет». До того ж, згідно із затвердженим стратегічному плану розвитку мережі NOVUS в Україні на найближчі п'ять років, пріоритетним регіоном для відкриття нових торгових об'єктів є Київ і Київська область».
 
     Мережа NOVUS відкрила найбільший гіпермаркет - загальною площею більше 20 000 кв. м., з них 8000 кв. м. виділені на торговий зал. Крім гіперрозмірів, мережа вирішила здивувати покупців ще й гіперможливостями. Тепер можна буде не лише придбати якісні еко-товари - молоко, м'ясні вироби, яйця, бакалію (мед, чай, консервація, соки) - вироблені в фермерських господарствах України, а й відчути себе справжнім туристом, який відправився в захоплюючий гастрономічний тур. NOVUS відкриває спеціальну фермерську зону. Також, крім своїх традиційних відділу кулінарії, міні-пекарні і кафетерію, буде виділена і особлива дитяча зона. Тут не тільки представлені всілякі товари для дітей (від іграшок до спеціального харчування), але і є спеціально обладнана ігровий майданчик. Це яскравий приклад того, що сьогодні щотижневі відвідування гіпермаркетів стають для більшості українців не тільки рутинної звичкою, але й гарним варіантом сімейного дозвілля.
 
Яндекс.Метрика